تفاوت لینک داخلی و خارجی

تفاوت بین پیوندهای داخلی و خارجی
پیوندهای داخلی و خارجی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مهمترین قسمت سئو خارجی است. کیفیت پیوندهای داخلی و خارجی وب سایت شما می تواند مستقیماً بر رتبه بندی صفحه شما در نتایج موتور جستجو تأثیر بگذارد.

پیوندهای داخلی به پیوندهایی گفته می شود که کاربر را به صفحه دیگری در همان دامنه هدایت می کنند. استفاده از پیوندهای داخلی ، محتوای مرتبط را در سایت شما پیوند می دهد و به کاربران امکان می دهد تا صفحات وب شما را بهتر پیمایش کنند.

از همه مهمتر ، پیوندهای داخلی به ایجاد سلسله مراتب اطلاعات کمک می کنند و قدرت رتبه بندی سایت را گسترش می دهند. برای اینکه موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را جستجو کنند ، باید یک شبکه پیوند منسجم داشته باشند تا عنکبوت های موتور جستجو بتوانند صفحات منفرد را در وب سایت شما پیدا کنند و آنها را در پایگاه داده خود ذخیره کنند. بنابراین ، پیوندهای داخلی پتانسیل رتبه بندی وب سایت شما را برای هر صفحه افزایش می دهند.

اما بک لینک های خارجی یا لینک سازی شامل پیوندهایی است که از سایت ما به سایتی با دامنه دیگر پیوند داده می شود یا بالعکس. در ادامه ، ما در مورد بک لینک و نحوه استفاده از آنها صحبت خواهیم کرد.

تأثیر بک لینک در سئو
همانطور که گفتیم ، وقتی یک وب سایت به عنوان بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری (با پیوند به آن وب سایت) اشاره می کند ، به آن بک لینک گفته می شود. این پیوند باید یک پیوند قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند.

یکی از مهمترین قسمتهای اصول سئو بک لینک است. وقتی یک وب سایت به صفحه ای در سایت ما لینک می شود ، در واقع به موتورهای جستجو می گوید: “این محتوا ارزشمند ، معتبر و مفید است.” گوگل و سایر موتورهای جستجوی مهم لینک دهی را برای وب سایت ما “مثبت” می دانند. صفحات با بک لینک بیشتر در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند.

کارشناسان سئو معتقدند که بک لینک با کیفیت بالا عوامل تعیین کننده سئو هستند که به شما در بهبود رتبه وب سایت خود در نتایج موتور جستجو کمک می کنند. علاوه بر این ، بک لینک ها باید در سایت هایی با محتوای مرتبط باشند. و مطمئناً مهم است که این سایتها دارای اعتبار و بازدید خوبی باشند و دارای رتبه و اعتبار بالایی باشند. هرچه کیفیت بک لینک ها بالاتر باشد ، رتبه وب سایت شما نیز بالاتر است.

تفاوت بین بک لینک های follow و nofollow و تأثیرات آنها
به طور کلی پیوندها به دو دسته follow و nofollow تقسیم می شوند که با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

پیوندها به طور پیش فرض “دنبال کننده” هستند ، به این معنی که لینک دهنده اعتبار پیوند ما و سایت ما را بررسی می کند.

در پیوند ردیابی ، هیچ ویژگی خاصی در کد مشاهده نمی شود و ظاهر پیوند همچنان طبیعی است. پیوندهای پیگیری پیوندهایی هستند که از نظر گوگل ارزشمند هستند و می توانند بر رتبه بندی وب سایت تأثیر بگذارند و ما به آنها در سئو وب سایت نیاز داریم!

از طرف دیگر ، ما پیوندهای “nofollow” داریم که Google برای آنها هیچ ارزش قائل نیست. تفاوت بین پیوند ادامه دار و پیوند جدید در ساختار آن نهفته است. هنگامی که rel = nofollow در ساختار پیوند گنجانده شود ، پیوند nofollow ایجاد می شود. این بدان معنی است که با افزودن ساده این عبارت به یک پیوند فالو ، می توانید آن را به یک پیوند رهگیری نشده تبدیل کنید. با این کار به موتورهای جستجو می گویید که لینک را تأیید یا تأیید نمی کنید. به طور کلی ، در بسیاری از شرایط ، استفاده از لینک Nofalo می تواند در جلوگیری از مجازات های Google موثر باشد.

پیوندهای رسانه های اجتماعی ، نظرات وبلاگ و بک لینک های ویکی پدیا همه برای ثروتمندان جدید است.

طبیعتاً ، از آنجا که فقط پیوندهای پیگیری ، ارزش را از وب سایت مبدأ به وب سایت پیوند داده شده منتقل می کنند ، برای بهبود سئوی وب سایت خود باید به دنبال پیوندهای پیگیری باشید. با این حال ، فقط داشتن پیوندهایی برای دنبال کردن برای موتورهای جستجو غیر طبیعی به نظر می رسد. در واقع ، لینک های nofalo می توانند به طور غیر مستقیم بر رتبه شما نیز تأثیر بگذارند!

درباره ی kfuei8535

مطلب پیشنهادی

زمان بک لینک سازی

چه موقع باید پیوند را شروع کنیم؟ قبل از دریافت بک لینک ، وب سایت …